מרחב הריפוי שלנו

מרחב הריפוי שלך

את קמה בבוקר, בסך הכל הכל בסדר. אבל… כן, מסתתר שם אבל…

את מרגישה שאת לא במקום שבו את רוצה להיות, את מרגישה תקועה. כבר עשית כל מיני דברים כדי לשנות את זה, חלקם עזרו יותר, חלקם פחות.

את מבינה שאת יכולה לשנות את זה. שאת יכולה להכניס תנועה אל תוך המקום התקוע. את פשוט עדיין לא יודעת איך.

מתוך הדרך שלי למדתי והיום אני יודעת שלכל אחת יש את היכולת לרפא את עצמה. לכל גוף ולכל נפש יש את היכולת לרפא את עצמם.

אם את מוכנה לקחת אחריות וחלק פעיל בשינוי ובריפוי, אם את רוצה ללמוד איך לשלוט בחיים שלך, איך לעצב את המציאות שלך וגם איך לעזור לסביבה הקרובה שלך, לחברים, למשפחה… זה המקום.

אני מזמינה אותך למצוא יחד את יכולות הריפוי שלך

טיפול טלפוני

טיפול טלפוני

טיפול בקליניקה

טיפול בקליניקה

נפגש?

איפה?

 יש לנו כמה אפשרויות למפגש. אצלי בקליניקה או בטלפון/ זום. אנחנו מפנות לעצמנו את הזמן והמרחב, מקדישות אותו לעבודה, להתבוננות פנימה, לשינוי ולמידה.

אפשרות נוספת היא טיפול מרחוק בשחרור קשרים אנרגטיים בשיטת רות ווב-קריל™. הטיפול בשיטה אינו דורש ממך להגיע אלי או לפנות זמן קבוע. העבודה נעשית מרחוק ואני שולחת לך דיווח של מה שנעשה בסופו של כל טיפול. כל מה שנדרש ממך הוא לעצור רגע כדי לקרוא ולהגיב. עוד על השיטה והטיפול כאן.

מה נעשה?

התכנים בהם נעסוק במפגש ישתנו בהתאם למה שתביאי איתך, לבקשות שלך, לחלומות שלך.

למידה היא אחד הבסיסים שלי, אני אוהבת ללמוד ואוהבת ללמד. הכלים אותם נפגוש בתהליך הם שילוב של כל הידע שלמדתי (ועדין לומדת) והנסיון שלי.

עם התטא הילינג נאתר אמונות ודפוסים שחוסמים ומגבילים אותך. נמצא את הדברים האלה שתוקעים אותך במקום. נשחרר אותם. ותלמדי ידע חדש, תטמיעי אל תוכך עוצמות ותעצומות שילוו אותך בחיים.

מתוך ארגז הכלים של קפסיטאר תלמדי תרגילים ספציפיים שמתאימים לך ולאתגרים שלך שיתמכו בך ובשינויים שאת מבקשת.

אולי נעבוד עם הגוף שלך כדי לקבל ממנו עוד מידע, כדי לשחרר אותו ואותך ממתחים שונים, מכאבים, מהרגלים. אולי נצייר. אולי נשיר… כל אחת מביאה את דרכי העבודה המדויקות ביותר עבורה, אני יודעת להתאים את עצמי אליך ואל הצרכים שלך.

בטלפון ובזום אפשר לעבוד עם הגוף?

כן. באופן אחר מעבודת הגוף שיכולה להתבצע כשאנחנו נוכחות באותו החדר. לטיפול הטלפוני/ זום יש איכויות אחרות, מיוחדות מאוד. כשאת נמצאת בתוך המרחב שלך ולא צריכה לצאת ממנו כדי לרפא את עצמך האיכויות נכנסות בקלות אל חיי היום יום וההתנהלות השוטפת.

הטיפול הטלפוני/ זום גם מתאים מאוד למי שלא גרה קרוב אלי ולמי שמוגבלת ביכולת התנועה שלה. הוא מאפשר לנו להיפגש גם אם אנחנו גרות בקצוות שונים של העולם.

כמה?

משך פגישה הוא כשעה. כמות הפגישות, תדירותן ומשך התקופה בה נפגש משתנה בהתאם אליך. לפעמים מספיקות מספר פגישות בודדות, לפעמים צריך יותר. כל אחת והקצב שלה. כל אחת והתהליך שלה.

עלות פגישה היא 400 ש"ח.

להוציא טיפולים בשחרור קשרים אנרגטיים בשיטת רות ווב-קריל™ בהם המחיר נקבע בתקשור.

איך מתחילות?

את יוצרת קשר, בדרך שהכי נוחה לך ואני בודקת אם יש ביננו התאמה. ההתאמה ביננו בעלת חשיבות מאוד גדולה לתהליך הטיפולי. בבדיקה אני בודקת גם איזה מבין הטיפולים הוא המתאים ביותר עבורך. 

התהליך מתחיל כבר ברגע בו את ממקדת את הבקשות שלך ואני מתכוננת למפגש.

מתאים לך?

מוזמנת ליצור קשר או להשאיר את הפרטים שלך ואחזור אליך בהקדם

052-6219613

noam.therapy@gmail.com

דילוג לתוכן