שחזור גלגולים

את מכירה את זה שאת רואה אדם ואת יודעת שאת מכירה אותו אבל אין לך מושג מאיפה?

היו לי כמה וכמה מקרים כאלה, אחד מהם זכור לי במיוחד. בתחילת התואר הראשון שלי, באחד השיעורים הראשונים נכנס מישהו לכיתה. איך שראיתי אותו ידעתי שאני מכירה אותו. בסוף השיעור ניגשתי אליו. גם הוא הרגיש שהוא מכיר אותי היכרות עמוקה. התחלנו לחפש את המפגש. איפה גדלנו, באיזה תנועת נוער היינו, איפה היינו בצבא, מי החברים שלנו, מי המשפחות המורחבות שלנו… כלום. לא נפגשנו מעולם. לפחות לא בחיים האלה. לשנינו היתה תחושה מאוד ברורה שאנחנו מכירים. ההיכרות היתה בחיים אחרים.

הרבה מאוד מפגשים שלנו בחיים האלה ממשיכים מפגשים וקשרים מחיים אחרים, יש מקרים בהם ההיסטוריה המשותפת מעצימה את הקשר ומחזקת אותו ויש מקרים בהם נשמרים מטענים שליליים רבים בין הנשמות. המטענים השליליים מקשים על מערכת היחסים בחיים האלה ועל ההתפתחות שלנו בכללה.

לעיתים לא מדובר בהיסטוריה של קשר עם נשמה אחרת אלא בהיסטוריה שלנו עם דפוס מסויים. דפוס שחוזר על עצמו במשך גלגולי חיים רבים ומתקבע. מנהל אותנו ואת החיים שלנו ממקום עמוק ונסתר.

שחזור גלגולים זו טכניקה שמאפשרת לנו להיכנס לרבדים העמוקים ביותר של חיינו ולשחרר עניינים לא פתורים שמלווים אותנו תקופות ארוכות. לשחרר מטענים שליליים שיש ביננו ובין נשמות אחרות שאנחנו פוגשות בחיינו.

את מוזמנת להיכנס לפוסט שפירסמתי בבלוג שלי שמספר בקצרה את הדרך שעשיתי עם שחזורי הגלגולים, כאן.

בדומה לעבודה בשחרור קשרים אנרגטיים הדבר הראשון אותו אני בודקת הוא התאמה. האם מתאים ונכון לטפל עכשיו בעזרת שחזור גלגולים. אם כן אני בודקת כמה שחזורים נדרשים (כבר היו שחזורים בודדים, תהליכים קצרים של 3-4 שחזורים ובינתיים התהליך הארוך מכולם היה 10) ומה המחיר של התהליך כולו.

אם את מרגישה שיש משהו שיושב עליך ומקורו בחיים אחרים, אם את יודעת שיש שם בעומק גלגול שהגיע הזמן לשחרר או אישיו שהיית רוצה להיפרד ממנו את מוזמנת לפנות אלי ונבדוק אם התהליך מתאים לך.

דילוג לתוכן